keindahan kampung ku

keindahan kampung ku

Saturday 16 March 2013

WELCOME TO BLOGGER HOMESTAY TERATAK BONDA

ASSALAMUALIKUM..W.B.T

akhir nya malam ini 16-03-2013 terlaksana jugak impian dan hasrat aku untukmbuat blog untuk homestay mak aku ni.. dah lama nak buat tapi tak tahu la apa yg busy memanjang.. bile mak memekak sgt2 hari ni aku pon buat la blog ni bg menghargai mak aku yg tercinta ,, aku doa kan semoga homestay yg aku beri nama teratak bonda ini maju jaya dunia dan akhirat .. mohon semua sahabat mendoakkan agar homestay kami maju jaya amin ya rab.. aku akn uplod gambar2 bilik dan kawasan2 yg menarik untuk andai semua lihat wah teruja tak hehe ..

untuk maklumat aku bukan blogger yg berjaya .. ku godam2 je cm mana nak buat blog tapi akhir nya berjaya ..semoga segala usha ini di berkati.. amin

No comments:

Post a Comment